با توجه به تریلر بازی می توان فهمید که ساختار تاثیر گلوله ها بر محیط تغییر کرده است. با گیمر همراه باشید.
تاثیر گلوله ها بر اشیاء در COD: Modern Warfare
بازی جدید Infinity Ward که یک تصویرسازی مجدد از سری Modern Warfare می باشد، قرار است نسبت به سری های قبل از لحاظ شلیک گلوله ها به اشیاء متفاوت باشد.
در موتوری که بازی با آن ساخته شده است، به گلوله ها اجازه داده می شود تا از بعضی اشیاء خاص و نه همه آنها عبور کند. این اشیاء شامل محل ها پناه گرفتن و دیوار ها و درها می باشد. شما می توانید از این به عنوان یک مزیت برای برتری خود در بازی استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید که دشمنانتان در بازی نیز قادر به انجام همین کار هستند.
در تریلر بازی و در جایی که مربوط به مرحله Townhouse است، یک فرد در حال شلیک به یک در است و در این حال آن در پس از شلیک خراب می شود که قبلا در بازی های قبلی این سری مشاهده نشده است.
بیشتر بدانید: واکنش مثبت گیمرها به Call of Duty: Modern Warfare
Jacob Minkoff کارگردان گیم پلی قسمت داستانی بازی در مورد این خاصیت در بازی توضیح داده است:
«بعضی اشیاء در بازی هستند که شما می توانید با استفاده از اسلحه هایتان از آن بگذرید. در بازی شما می توانید از اشیائی که سخت نیستند مثل یک در چوبی به راحتی عبور کنید ولی از بعضی اشیاء سخت تر مثل آجر این کار غیر ممکن است.»
البته باید این را هم بگوییم که بعضی اشیاء در بازی وجود دارند که با اینکه گلوله قدرت تخریبشان را ندارد ولی می تواند از آن عبور کند. هر اسلحه در بازی یک مقداری می تواند از یک سطح عبور کند و هر اسلحه نسبت به بقیه متفاوت است.
این قابلیت اضافه شده به بازی قابلیت ها تاکتیکی را در بازی افزایش می دهد و همچنین این ویژگی یک چالش جدید برای طراحان محیط در Infinity Ward بوده است.
یکی از کارگردانان بازی نیز در مورد در ها در بازی توضیحات بیشتری داده است. Joel Emslie در این باره گفته است که هر دری که شما در بازی می بینید قابل خراب شدن نیستند. بعضی از در ها در بازی قابلیت عبور را به شما نمی دهند.
بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان منتشر خواهد شد. این بازی دارای قسمت داستانی یک نفره، ماموریت های جانبی(یک نفره و دو نفره) و بخش آنلاین خواهد بود. در ضمن این بازی بخش زامبی نخواهد داشت.
نظرات