فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبه خود با وبسایت GamesIndustry.biz از دستاوردهای بخش ایکس باکس گفته و همچنین صحبت هایی هم درباره برنامه های آینده این بخش کرده است. با گیمر همراه باشید.
دستاوردهای Xbox در سال ۲۰۱۸
ایکس باکس همانند سال های گذشته روند پرفراز و نشیبی را در سال ۲۰۱۸ پشت سرگذاشته و فعلا طرفداران خود را برای باقی ماندن در کورس رقابت با پلی استیشن امیدوار نگه داشته است.
ایکس باکس که همیشه از دست کمبود بازی های انحصاری رنج می برد امسال اقدامات فراوانی برای جبران این نقصان انجام داده که یکی از آن ها خرید استودیوهای متعددی می باشد که دارای کارنامه خوبی می باشند.
فیل اسپنسر در مصاحبه جدیدش از موفقیت های ایکس باکس در سال ۲۰۱۸ گفته است.
وی در رابطه با عملکرد ایکس باکس در سال ۲۰۱۸ گفته است:
«در بسیاری از جنبه ها، سال ۲۰۱۸ سال تحول Xbox است. ما وضعیت مان با سرویس Xbox Game Pass را به لطف قرار دادن بازی های انحصاری از همان ابتدای انتشار در این سرویس بهبود بخشیدیم. همچنین هفت استودیو را به Microsoft Studios اضافه کردیم که این امر به معنای حضور استعدادهای جدید و ایجاد چشم انداز نو است.»
همچنین او در ادامه صحبت هایش درباره دستاوردهای سخت افزاری گفته است:
«به دلیل عرضه کنترلر Xbox Adaptive که با استفاده از آن افراد دارای ناتوانی جسمان می توانند بازی های موردعلاقه شان را تجربه کنند و همچنین برای سرویس Project xCloud که زمینه دسترسی افراد بیشتر به بازی ها از طریق راه های جدید را فراهم می کند، به تیم ایکس باکس افتخار می کنم. با این حال، کارهای بسیاری باقی مانده است که قصد انجام آن ها را داریم و تمام تیم ما برای سال پیش رو هیجان زده هستند.»
بی شک کنترلر Xbox Adaptive یکی از برترین دستاوردهایی است که طی سال های گذشته در عرصه گیمینگ بوجود آمده است تا همه اقشار بتوانند به انجام بازی بپردازند.
فیل اسپانسر در ادامه صحبت هایش به این کنترلر پرداخته و درباره تبلیغات کریسمسی آن گفته است:
«در هنگام مرور وقایع سالی که گذشت، لحظات شگفت انگیز بسیاری از ذهنم می گذرند، اما بهترین آن ها وقتی است که کمپین کریسمس مایکروسافت به وجود آمد و با داستان زندگی Owen آشنا شدیم. Owen یک انسان و یک گیمر واقعی است. شنیدن داستان زندگی او، خانواده و دوستانش، دقیقا همان چیزی است که صنعت بازی های ویدیویی و این شکل از هنر را فوق العاده می کند.
شعار کمپین «زمانی که همه بازی کنند، همه ما برنده هستیم» است و ما عمیقا به آن باور داریم. زمانی که به آینده نگاه می کنیم، به این نتیجه می رسیم که همچنان به عنوان یک صنعت، کارهایی بسیاری می توانیم انجام دهیم که موجب شوند بازی های ویدیویی برای دو میلیارد بازیکن حال حاضر روی کره زمین و میلیارد ها نفر دیگری که در آینده به آن ها اضافه می شوند دارای ویژگی هایی قابل دسترسی، فراگیر، امن و سرگرم کننده باشند.»
تبلیغ کریسمسی کنترلر Xbox Adaptive همین شخصیت را به تصویر می کشد که از بیماری سندرم اسکوبار رنج می برد ولی به لطف این کنتلر می تواند به انجام بازی های مورد علاقه اش بپردازد.
همانطور که در بالا اشاره کردم ایکس باکس همیشه در زمینه بازی های انحصاری ضعیف بوده و در سال ۲۰۱۸ هم شاهد این مطلب بودیم. حال فیل اسپنسر درباره بازی های انحصاری اطلاعاتی داده و همچنین اشاره ای به بازی هایی که در آینده منتشر خواهند شد، کرده است:
«سال ۲۰۱۹ برای بازی های ویدیویی یک سال عالی خواهد بود. من نسبت به بازی هایی مثل Crackdown 3 ،Ori and the Will of the Wisps و Gears of War 5 که به زودی عرضه خواهیم کرد و همچنین تولیدات دیگر فعالان صنعت بازی های ویدیویی که روی کنسول Xbox One بهترین ظاهر و تجربه را خواهند داشت، بسیار هیجان زده هستم.»
فیل اسپنسر در صحبت هایش به هیچ وجه اشاره ای به بازی Halo Infinite نکرده و به احتمال زیاد علاقه مندان نباید در سال ۲۰۱۹ منتظر این عنوان باشند.
بیشتر بخوانید:
معرفی دو DLC جدید بازی Shadow of The Tomb Raider
نقد و بررسی بازی Hitman 2 – بازگشت قاتل خاموش
نحوه شکلگیری استودیو Kojima Productions از زبان هیدئو کوجیما
ویدیو: سومین بسته الحاقی بازی Spider-Man معرفی شد
وضعیت گیمرها در ایران؛ آیا کسی پاسخگوی این وضع آشفته می باشد؟
نظرات