کوری بارلوگ در جدیدترین مصاحبه اش از دلایل حذف باس فایت های بسیاری در جدیدترین اثرش گفته است. با گیمر همراه باشید.
دلیل حذف باس فایتهای بازی God of War
God of War یک اثر شاهکار است که کوری بارلوگ بهتر از هرکسی توانسته از عهده اش بربیاید اما او در مصاحبه جدیدش از مسائلی پرده برداری کرده است تا نشان دهد یک شاهکار چه مقدار زمان لازم دارد تا ساخته و پرداخته شود.
همیشه در بازی های God of War شاهد نبردهای خونین و باس فایت های سنگین و جذاب بوده ایم، اما اگر به جدیدترین نسخه توجه داشته باشید متوجه هستید که تعدادباس فایت ها خیلی پایین تر از حد انتظار است و حتی بسیاری در ابتدا فک می کردند باس فایت ها در قالب بسته های الحاقی به بازی اضافه خواهند شد که سونی ابن نظریه را رد کرد.
به هر حال کوری بارلوگ گفته است آن ها به دلیل کمبود وقت مجبور به حذف بسیاری از باس فایت ها بوده اند.
کوری بارلوگ در مصاحبه با Noclip گفت:
«ما باس های خیلی زیادی در ذهن داشتیم و بسیاری از آن ها را [از بازی اصلی] حذف کردیم. هدف اولیه ما یک بازی جاه طلبانه تر و دیوانه وارتر بود؛ اما زمانی که به مرحله توسعه اثر رسیدیم، متوجه شدیم که هدف ما بیش از حد بزرگ است و نمی توانیم آن را اجرا کنیم.»
بارلوگ می گوید برای ساخت یک باس فایت با یک تیم ۳۰ نفره، چیزی حدود ۱۸ ماه زمان لازم است! و در ادامه اضافه کرده است:
«یک باس فایت به تیم ۳۰ نفره و یک و نیم سال وقت نیاز دارد تا ساخته شود. این واقعا زمان زیادی محسوب می شود. ما درگذشته در این بازه زمانی ۱۸ ماهه یک بازی کامل را تحویل می دادیم.»
همچنین یکی دیگر از علت های حذف باس فایت های متعدد از بازی God of War این بود که تیم های سازنده باس فایت مسئولیت های دیگری هم برعهده داشتند که این روند ساخت بازی را کندتر می کرد.
بیشتر بخوانید:
بازی بعدی کارگردان God of War عنوانی بسیار بزرگی است
برندگان جوایز The Game Awards 2018 معلوم شد؛ God of War بهترین بازی سال
ویدیو: واکنش احساسی کوری بارلوگ به استقبال از بازی God of War
نظرات