تنها یک هفته تا انتشار بازی Middle-earth: Shadow of War باقی مانده است و نمرات این عنوان نشان می دهد که تجربه آن واجب است. با گیمر همراه باشید.
Middle-earth: Shadow of War
- سازنده: استودیو مونولیث
- ناشر: کمپانی برادران وارنر
- سبک: اکشن – ماجراجویی
- پلتفرم: ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پیسی
- تاریخ انتشار: ۱۸ مهر
باری دیگر وارد دنیای میانی خواهید شد تا ارتش شیطان را از پای دربیاورید اما این بار دشمنان باهوش تر و سریع تر از گذشته شده اند و به لطف سیستم Nemesis قادر خواهند بود شما را تا آخر بازی در یاد داشته باشند و در هر نقطه از بازی که پیدایتان کردند به طرفتان یورش ببرند.
به گفته استودیو مونولیث (Monolith) بازی Middle-earth: Shadow of War ناگفته های داستان ارباب حلقه ها را رروایت خواهد کرد اما این بار باید کار را از درون ارتش دشمن سائورون شروع کنید و با شبحهای حلقه که گوش به فرمان ارباب تاریکی هستند، مقابله کنید.
عنوان Shadow of War دنباله قسمت Shadow of Mordor می باشد و دشمنانی که در آن وجود داشته اند در Middle-earth: Shadow of War حضور خواهند داشت و دارای تجهیزات و سلاح های پیشرفته ای خواهند بود.
در بازی Middle-earth: Shadow of War شخصیت Talion همانند نسخه Shadow of Mordor شخصیت اصلی می باشد و این بار شاهد جنگ هایی با عظمت بیشتر که به استراتژی و مهارت بالایی نیاز دارند، خواهیم بود.
عنوان Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۸ مهر برای پلتفرم های PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد.
با اینکه یک هفته تا عرضه بازی باقی مانده است اما سازندگان این عنوان چنان اطمینانی به موفقیت آن داشتند که زودتر اجازه به انتشار نمرات و نقد و بررسی هایی که درباره این عنوان شده است را داده اند.
در ادامه می توانید با گیمر همراه نقد و بررسی های و نمرات بازی Middle-earth: Shadow of War از دید سایت های معتبر جهان باشید.
Shadow of War تعهدی که نسخه قبل داده بود را تکمیل میکند، به پایان رساندن یک داستان گفته نشده تاریک و زیبا در درون دنیای The Lord of the Rings. من در ابتدای از تغییرات بسیاری که استودیوی Monolith در گفتن داستانی در درون دنیای ارباب حلقهها استفاده کرده بود، ناراحت بودم اما در پایان در درون جهان عظیمش گم شدم.
همانند Batman: Arkham City که براساس شالودهای Arkham Asylum ساخته شده بود، Middle-earth: Shadow of War نیز بسیار بزرگتر و حماسیتر از Shadow of Mordor است که نتیجهاش فوق العاده شده. سیستم Nemesis حقیقتا ارتقا پیدا کرده و تنوعهای بسیار زیبایی به بازی اضافه میکند.
فتح قلعهها استفاده بسیار مثبتی از سیستم ارتقا یافته Nemesis میکند و جنگ با دشمنان خونی urukتان از همیشه زیباتر بوده و همواره نیز چالش برانگیز است درکنار آن بخش چندنفره غیرهمزمان بازی هم بسیار هوشمندانه است.
نکته مثبت این است که کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن در Middle-earth: Shadow of War وجود دارد! و همچنین نکته منفی نیز آن است که بازهم کارهای بسیار بسیار زیادی برای انجام دادن وجود دارد! مرزی که بین کار و تفریح وجود دارد بسیار نازک است و در Middle-earth: Shadow of War نیز شاهد آن هستیم. پس واقعا ارائه یک نظر واحد برایم سخت است.
من در طول تجربهام بسیار سرگرم شدم اما گاهی نیز خسته و درمانده شده بودم. سیستم Nemesis بازی حقیقتا فوق العاده است اما دیگر ویژگیهای بازی همچنان حس یک سیستم کامل را نمیدهد.
چیزهایی مثل storefront، منوی بهم ریخته و پرداختهای درون برنامهای بازی را افتضاح نمیکند اما اگر نبودند بسیار بهتر میشد. بازی سعی میکند از نسخه قبلی خودش بزرگتر باشد، بله سلاحهای بیشتری وجود دارند، قابلیتهای تازهای اضافه شدهاند، ارکهای تازه به بازی آمدهاند اما در پایان شما این حس را ندارید که بیشتر میخواهید بلکه این حس را خواهید داشت که کافی است و شما کمتر از چیزهایی که بازی عرضه میکند را میخواهید.
اما در پایان Middle-earth: Shadow of War یک تجربه فوق العاده را از داستانهای ناگفته ارباب حلقهها برای شما روایت میکند اما ای کاش میدانست که کی این داستان سرایی را متوقف کند.
میانگین نمرات بازی Middle-earth: Shadow of War
متاکریتیک: ۸۶
اوپن کریتیک: ۸۴
نظرات