Hellion یک بازی چند نفره، تلاش برای بقا است که محیط بازی در فضا میباشد. این بازی قرار است در ۶ اسفند (۲۴ فوریه) برای PC عرضه شود. با گیمر همراه باشید.
Hellion ساخته استودیو Zero Gravity است که تلفیقی از ژانرهای تلاش برای بقا و فضا میباشد که بازیکن را در مقابل محیطهای ناشناس فضایی همانند سیاهچالها و مکانهای بدون جاذبه قرار میدهد. در امان ماندن از خلاء شدید، حرارت زیاد، امواج رادیویی مرگبار و جستجو برای پیدا کردن مواد اولیه، آب، غذا، هوا و سایر اقلام برای ادامه زندگی در چنین فضای بی در و پیکری لازم است.
اسرار بسیاری در زمینهای بایر و متروک Hellion پنهان شدهاند اما برای پرده برداشتن از آنها باید امنیت ایستگاه فضایی خود را به خطر بیندازید. فضا پیمایی که لنگر انداخته و شما در آن ساکن هستید بسیار فرسوده است و اگر به دنبال شانس زیادی برای موفقیت در این بازی هستید، باید اولویت اول خود را به تعمیر فضاپیمای خود (Shuttle) اختصاص دهید.
زیر نگاه سوزان اهل جهنم، هر نفس یک مسابقه در برابر زمان است.
توجه داشته باشید که شما تنها موجود زندهی این محیط نیستید. اما آیا آنها دوست و همراه شما هستند یا دشمنانی بیرحم که در پی به دست آوردن سفینه شما برای نجات خود هستند؟
به یاد داشته باشید که فضا بیرحم است و حتی شمعی را برای شما نگه نخواهد داشت. داستان به این شکل است که شما و گروهتان در سفری به ستاره دور هستید تا آن را به تسلط خود درآورید. برای یک قرن در خواب بودهاید و زمانی که چشمان خود را باز میکنید اولین مستعمره انسانی بین ستارهای را که حال خرابهای بیش نیست پیدا میکنید.
وقتی سکوت خوشآمد گویی میکند!
هنگامی که پا به این مستعمره میگذارید چیزی جز سکوتی وهمآور به شما خوشآمد گویی نمیکند. جز سفینهها و ایستگاههای فضایی که نمایش و آزمایشی از هوش و خلاقیت بشر دارد.
Hellion ستاره سرخ رنگی است که چندین سال نوری با زمین فاصله دارد. با وجود این همه فاصله، اولین مستعمره انسانی در فضا است که در قرن ۲۳ رخ میدهد. تقریبا یک میلیون مستعمره نشین به حالت معلق در بیهوشی برودتی به سر میبرند. منطقهای بنام Sol را ترک کنید که این کار چندین دهه طول خواهد کشید. این در حالی است که آنها حدود یک قرن بعد، وقتی که از خواب بیدار میشوند، خود را در کابوسی به دام افتاده میبینند. حال آنها به جای زندگی در بهشتی که ساخت دست بشر بود باید با کشتیهای بیسرپرست و زیستگاههای مداری ناقص تلاش کنند تا از نابودی فرار کنند.
تاریخچه قبل پرتاب
قبل این که بشر سراسر منظومه شمسی را تسخیر کند، گستره بزرگ در نیمه دوم قرن ۲۱ اغاز شد. در کمتر از ۲۰۰ سال تمامی انسانها از کره زمین به منطقهای در فضا سفر کردند. حدود ۴۵ میلیارد نفر که سرزمین آنها Sol نامیده میشود هیچگاه در زمین سکونت نداشتهاند. سازمان ملل متحد تلاش بسیاری را در اواخر قرن ۲۱ انجام میدهد تا بین ملتها وکشورهایشان پل آشتی برقرار کند اما در انجام این کار، اختلافات نادیده گرفته میشوند که همین عاملی برای شروع گسستگی آنها درطول گستره بزرگ میشود.
در روزهای اول اکتشافات فضایی، تمامی شرکتهای خصوصی بزرگ و کوچک و موسسات بینالمللی بر این مسئله تسلط کامل داشتند اما تغییر جامعه و پیشرفت علمی و تکنولوژی این شرکتها هر کدام را وادار میکند تا با اهداف و اصول خود وارد عمل شوند که این کار باعث شد تا کار بر روی سرزمینهای خود را کاهش بدهند. آنها اولین گروههایی بودند که فضا را خانهی خود نامیدند. در نهایت سازمان ملل متحده بالاترین مقام در منظومه شمسی ماند اما فقط به صورت ظاهری و بسیاری از مناطق به صورت خودمختار بودند و در دست نهادهای خودگردان بودند. پروژه اعزام گروههای مختلف Sol را گرد هم آورد به خاطر اهمیتی که داشت اما تنها برای مدت کوتاهی.
اعزام
پروژه اعزام ۶۴ سال طول کشید که در این مدت بیشترین منابع و نیروی انسانی صرف شد تا این پروژه موفقیتآمیز باشد. قلب این پروژه سفینه بزرگی است که طول آن به ۱۲ کیلومتر میرسد و تنها از یک micro-singularity (تراشه اطلاعاتی) به عنوان هسته خود استفاده میکند.
برای مدتی به نظر میرسید که گستره انسان در فضا متوقف شده است و دیگر به ستارههای دیگر دست نخواهد یافت. تا قبل آغاز قرن ۲۲، کشف پیچ و تابهای کهکشان توسط ناوهای هوایی که با سرعت مافوق نور حرکت میکنند، باعث باز شدن درهای جدید از منظومه بر روی بشریت شد. ستارههایی که در گذشته نه چندان دور راهنمای ما در تاریکی بودند حال مکانی برای زندگی شدهاند. پیشرفت تکنولوژی در حرکت با سرعت مافوق نور باعث شد تا تمامی این فواصل بی معنی شوند. برای بسیاری این بدان معنی است که بشریت برای گام گزاشتن به خارج از مهد خود آماده بود. برای این که بشریت به ستارهها سفر کند دههها تحقیقات دقیق و ماموریتهای شناسایی مختلفی انجام شد.
پس از یک بازه زمانی طولانی سفینههای فضایی بدون سرنشین، ستارهی سرخرنگ غولپیکری را پیدا کردند که میتوانست خانه بعدی انسانها باشد. اسم آن ستاره که ۱۷۰۰ سال نوری با زمین فاصله داشت، Hellion نامیده شد.
فرقهها
فرقههای مختلف در این بازی بسیار هستند و این باعث میشود تا سازمان ملل متحد که نقش سیاسی در فضا دارد، حضور کم رنگتری داشته باشد و نتواند به اختلافات و درگیریهای بیپایان خاتمه دهد.
سازمان Altair
ما فضا را به مکانی بهتر تبدیل خواهیم کرد!
Altair یکی از بزرگترین شرکتهای حمایت کننده پروژه اعزام است که در استعمار ستارهی Hellion نقش داشت ولی در بار دوم این سازمان ملل بود که این ستاره را به استعمار خود درآورد. این شرکت مسئول تولید منابع و ساخت سفینههای فضایی و زیستگاههای موجود در فضا بود. شرکتی بسیار بزرگ که از سفینههای آن برای سفر در فضا و مبارزات خود میتوان استفاده کرد.
رویاهایی که هرگز به حقیقت بدل نشدند!
وقتی شما چشمانتان را باز میکنید یک قرن گذشته است، مستعمرهای وجود ندارد، جایی بنام خانه نیست و دیگر امنیتی ندارید. حال Hellion دیگر شباهتی به آن ستارهای ندارد که قرار بود جایی برای ادامه زندگی بشریت باشد. مکانی خالی از سکنه اما پر از جاه طلبیها، گورستانهای دسته جمعی و بیروحتر از گذشته است.
هم اکنون به جای ایستگاههای فضایی و زیستگاههای شبیه به زمین، تنها خرابههایی از آنها برجای مانده است. شواهدی از ویرانی و درگیری در همه جا وجود دارد. سفینههای بی سرپرست تخریب شده توسط آتش و سلاح، پایگاههایی که با مواد منفجره قوی نابود شدهاند. بسیاری از سیستم های کامپیوتری پیچیده طراحی شده که مسئول رسیدگی به هر احتمال خرابی بودند، حال در اختیار خود هستند و تهدیدی جدی تلقی میشوند. جنگ تنها واقعیتی است که با این همه تغییرات در تاریخ، دچار تغییر نخواهد شد و همچنان ادامه دارد.
نظرات