در حالی که بسیاری از بازیهای شخصیت آفرینی قرون وسطایی با جادو و اژدها سروکار دارد استودیو Warhorse در ساخت بازی Kingdom Come: Deliverance برروی ساخت یک بازی مبتنی بر واقعیت تمرکز کرده است. تا به حال که زرههای پیچیده و پر جزییاتی در بازی دیدهایم و در این تریلر تقابل سلاحها و قسمتهای مختلف زره را در واقعیت و در بازی را شاهد هستیم. با گیمر همراه باشید.
Daniel Vavra از استودیو Warhorse در این باره توضیح میدهد که:
“یکی از معمولترین صحنههایی که در جنگهای قرون وسطایی میبینیم این است که زره به راحتی شکافته میشود، شوالیهای تا سرحد مرگ چاقو میخورد یا نصف میشود و این صحنهها کاملا برخلاف منطق هستند.”
در این تریلر میتوانید ببینید که این صحنهها در واقعیت چه شکلی هستند.
نظرات