به تازگی مدیر استودیو Remedy مصاحبه ای با وبسایت Gaming Bolt داشته و اطلاعاتی درباره بازی Control ارائه کرده است. با گیمر همراه باشید.
Control جدیدترین بازی استودیو رمدی می باشد که تشابه زیادی به ساخته قبلی این استودیو یعنی Quantum Break دارد و در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد.
مدیر ارتباطات این استودیو به تازگی اعلام کرده است که بازی Control عنوانی جهان باز نخواهد بود اما در آن شاهد گیم پلیی غیر خطی خواهیم بود.
به گفته توماس پوها تمامی وقایع در منطقه ای بنام Oldest House اتفاق می افتد ولی با این حال بازیکنان شاهد محیط های بسیار وسیع و قابل تغییر خواهند بود که بی شک آن ها را جذب خودش خواهد کرد.
وی در ادامه افزوده است:
«این بازی یک اثر جهان باز نیست. بگذارید منظورم را واضح تر بیان کنم. بازی Control یک اثر سندباکس است و بیشتر می توان آن را اثری با گیم پلی باز دانست. بازیکنان با یک بازی خطی روبرو نخواهند بود، اما مردم فکر می کنند زمانی که شما درباره سبک جهان باز صحبت می کنید، منظورتان بازی هایی نظیر Far Cry و GTA است.منظور ما این نیست.
وقایع بازی Control تماما در Oldest House اتفاق می افتد. بگذارید اینگونه بگویم که Oldest House محیط بسیار بزرگ و قابل تغییری است که شما را غافل گیر خواهد کرد. اما ممکن است چیز دیگری هم باشد. من باید سربسته سخن بگویم.»
یکی از المان های مهم در این بازی مکانیک آن است که همانند عنوان Quantum Break بسیار حائز اهمیتاست چرا که در این عنوان شاهد فرو ریختن اجسام یا پرتاب اشیا توسط شخصیت اصلی هستیم که آقای پوها در این بار گفته است که این ویژگی با محدودیت های همراه می باشد.
توماس پوها اعلام کرد که بخش هایی از نمایش بازی در E3 2018 توسط سازندگان حذف شده بود و هنوز اطلاعاتی درباه محیط کاربری وجود دارد که گنگ و مبهم هستند.
وی دراین باره گفت:
«ما همه چیز را در دمو نشان ندادیم. ما بسیاری از المان های محیط کاربری را از این دمو حذف کردیم و البته منابعی برای توانایی های شخصیت اصلی وجود دارد.
توانایی پرتاب جسی نامحدود نیست، زیرا توانایی شکستن و نابود کردن نامحدود هر آنچه در بازی وجود دارد، به هیچ وجه جذاب نخواهد بود.»
بازی Control در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
نظرات