با نزدیکتر شدن به تاریخ عرضه بازی Titanfall 2 شرکت Respawn آخرین گزارش از پیشرفت کار را با تمرکز بر بخش انتخاب رقیب یا Matchmaking ارائه کرد. با Gam3r همراه باشید.
Mike Kalas در این زمینه توضیح میدهد که چگونه عملکرد بازیکن Matchmaking را شکل داده و چگونه در بازی اصلی به کار گرفته شده است. تمام کردن هر ست از بازی برای مثال، یکی از معیارهایست که به آن توجه ویژهای شده است. پس با این حساب، سعی کردهاند تا سیستمی بهتر طراحی کنند تا بازیهای نابرابر را تشخیص دهد، چه از لحاظ اندازه تیمها در مقایسه با یکدیگر چه از لحاظ مهارت آنها.
طبق گفتههای Kalas به نظر میرسد که مشارکت فردی در بازی در انتخاب رقیب تاثیرگذار خواهد بود. Kalas در این باره میگوید:
“در Titanfall 1 بخش عمدهای از مهارت شناخته شده در بازی به تعداد بردها و باختهای شما بستگی داشت در Titanfall 2 نیز این روند تا حدی ادامه دارد و تعداد بردهای شما در میزان مهارت شما تاثیر خوبی دارد ولی علاوه بر آن ما بیشتر از قبل بر روی توانایی و مشارکتهای فردی هر بازیکن در بازیها تمرکز کردهایم. با این ایده میخواهیم مردم را بیشتر به چالش بکشیم تا بازیهای بهتر و مهیجتری را شاهد باشیم.“
منبع: PC Gamer
نظرات