در جدیدترین اخبار بازی God of War اعلام شده است که دکمه پرشی دیگر در کار نخواهد بود. با گیمر همراه باشید.
اگر در چند روز گذشته اخبار دنیای بازی را دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که مجله معروف Game Informer مقاله مفصلی را درباره بازی God of War تهیه کرده است و قرار است در ماه ژانویه منتشر گردد.
در این مجله اطلاعات بسیاری درباره بازی فاش شده است که بزودی در سایت گیمر شاهد ترجمه آن خواهید بود.
اما یکی از بزرگ ترین و بحث برانگیزترین خبرهای این مجله آن است که دیگر شاهد پرش های دیوانه وار کریتوس نخواهیم بود و حتی دکمه ای برای پرش ئدر بازی تعبیه نشده است. پس از انتشار این اخبار امروز علت این رویداد بیان شده است.
اگر نسخه های قبلی بازی خدای جتگ را بازی کرده باشید حتما می دانید که کریتوس به کمک توانایی بالایش می توانست به مرتفع ترین سکوها بپرد و خود را از شرایط دشوار نجات دهد. در این نسخه دوربین دیگر از بالای سر کریتوس نخواهد بود بلکه این دید محدودتر و به پشت شخصیت آمده است.
به دنبال این تغییر مجله گیم اینفورمر سوالاتی درباره تغییراتی که به دنبال این تحول اتفاق افتاده است را از آقای کوری بارلوگ پرسیده است و وی در پاسخ اعلام کرده است که:
«این یکی از اون لحظاتی هست که حقیقت رو می دونی، اما طوری بیانش می کنی که مخاطبت ناراحت نشه. من قبلا به تیم توسعه بازی گفتم که از چیزی نترسند و عینا اولین موردی که اریک ویلیامز (طراح) به من گفت این بود: «باشه، نظرت راجع به پرش ها توی بازی چیه؟»
در واقع ویلیام قصد داشت تا این بحث را به بارلوگ اعلام کند که با نزدیک شدن دوربین به شخصیت بازی دیگر نمی توان آن «سوپر پرش های دیوانه وار مخصوص کریتوس» را در بازی گنجاند.
این باعث شد تا بارلوگ یک قدم به عقب برود و به آن «از چیزی نترسید» که به تیم گفته بود اندکی فکر کند؛ در حقیقت او باید با حذف موارد اساسی مانند دکمه ی پرش از بازی نیز کنار بیاید.
در ابتدا اعضای تیم توسعه بازی روی دوربین جدید آن و سیستم کنترل بازی کار کردند و سرانجام متوجه شدند که برای این نسخه از بازی نیازی به دکمه ی پرش ندارند.
نظرات