علت حذف دکمه پرش در نسخه جدید بازی God of War

علت حذف دکمه پرش در نسخه جدید بازی God of War

احمد هاتفی ۲۰ دی ۱۳۹۶ نظرات

در جدیدترین اخبار بازی God of War اعلام شده است که دکمه پرشی دیگر در کار نخواهد بود. با گیمر همراه باشید.

 

اگر در چند روز گذشته اخبار دنیای بازی را دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که مجله معروف Game Informer مقاله مفصلی را درباره بازی God of War تهیه کرده است و قرار است در ماه ژانویه منتشر گردد.

در این مجله اطلاعات بسیاری درباره بازی فاش شده است که بزودی در سایت گیمر شاهد ترجمه آن خواهید بود.

اما یکی از بزرگ ترین و بحث برانگیزترین خبرهای این مجله آن است که دیگر شاهد پرش های دیوانه وار کریتوس نخواهیم بود و حتی دکمه ای برای پرش ئدر بازی تعبیه نشده است. پس از انتشار این اخبار امروز علت این رویداد بیان شده است.

Cory Barlog,God Of War,Santa Monica,Kratos,PS4,کریتوس,اطلاعات جدید بازی خدای ,سانتا مونیکا,خدای جنگ 4,اطلاعات بازی جدید خدای جنگ,گاد اف وار,کوری بارلوگ,گیم اینفورمر,مجله گیم,دلیل حذف پرش در بازی خدای جنگ,دلیل حذف پرش در بازی god of war

اگر نسخه های قبلی بازی خدای جتگ را بازی کرده باشید حتما می دانید که کریتوس به کمک توانایی بالایش می توانست به مرتفع ترین سکوها بپرد و خود را از شرایط دشوار نجات دهد. در این نسخه دوربین دیگر از بالای سر کریتوس نخواهد بود بلکه این دید محدودتر و به پشت شخصیت آمده است.

به دنبال این تغییر مجله گیم اینفورمر سوالاتی درباره تغییراتی که به دنبال این تحول اتفاق افتاده است را از آقای کوری بارلوگ پرسیده است و وی در پاسخ اعلام کرده است که:

«این یکی از اون لحظاتی هست که حقیقت رو می‌ دونی، اما طوری بیانش می‌ کنی که مخاطبت ناراحت نشه. من قبلا به تیم توسعه بازی گفتم که از چیزی نترسند و عینا اولین موردی که اریک ویلیامز (طراح) به من گفت این بود: «باشه، نظرت راجع به پرش‌ ها توی بازی چیه؟»

Cory Barlog,God Of War,Santa Monica,Kratos,PS4,کریتوس,اطلاعات جدید بازی خدای ,سانتا مونیکا,خدای جنگ 4,اطلاعات بازی جدید خدای جنگ,گاد اف وار,کوری بارلوگ,گیم اینفورمر,مجله گیم,دلیل حذف پرش در بازی خدای جنگ,دلیل حذف پرش در بازی god of war

در واقع ویلیام قصد داشت تا این بحث را به بارلوگ اعلام کند که با نزدیک شدن دوربین به شخصیت بازی دیگر نمی‌ توان آن «سوپر پرش‌ های دیوانه‌ وار مخصوص کریتوس» را در بازی گنجاند.

این باعث شد تا بارلوگ یک قدم به عقب برود و به آن «از چیزی نترسید» که به تیم گفته بود اندکی فکر کند؛ در حقیقت او باید با حذف موارد اساسی مانند دکمه‌ ی پرش از بازی نیز کنار بیاید.

در ابتدا اعضای تیم توسعه بازی روی دوربین جدید آن و سیستم کنترل بازی کار کردند و سرانجام متوجه شدند که برای این نسخه از بازی نیازی به دکمه‌ ی پرش ندارند.

منبع:

Playstation Life Style

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط
نظرات