ویدیو: روند ساخت موسیقی بازی Bloodborne

ویدیو: روند ساخت موسیقی بازی Bloodborne

پویا سیف دوست ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ نظرات

موسیقی بازی یکی از پارامترهایی است که مستقیما بر بازیکن تاثیر گذاشته و برای دادن هیجان و نیز کارهای دیگر توسط سازندگان ساخته شده و در بازی بکار گرفته می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا روند ساخت یکی از آهنگ‌های بلادبورن (Bloodborne) را به نمایش بگذاریم. با گیمر همراه باشید.

 

صنعت ساخت بازی بعنوان دومین صنعت پولدار جهان محسوب می‌شود. این صنعت خارج از تصور ما بسیار سخت بوده و نیازمند تیمی قدرتمند است. آهنگ یا ساندترک (Soundtrack) یکی از بخش‌های ساخت بازی می‌باشد که اگر خوب پردازش شود می‌تواند درون بازی تجربه‌کننده را باتوجه به شرایط تحریک کرده و به ادامه بازی دعوت کند. از آنجایی که بازی Bloodborne بسیار سخت بوده، وجود آهنگ‌های خاص در این بازی واقعا ضروری است.

Bloodborne, Soundtrack, Boss, بلادبورن, ساندترک, باس, آهنگ

جالب است بدانید که عده‌ای از بازیکنان فقط به خاطر این آهنگ‌های سبک اپرا (Opera) و حماسی، به بازی Bloodborne پرداختند. برای مثال باتوجه به سرعت هر باس (Boss) در بازی، آهنگ هم سعی شده است که با حرکات و کارهای Boss درآمیخته شود تا تجربه‌ای فوق‌العاده از بازی را به ارمغان آورد.

این ویدیو را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود با کیفیت SD 360p | دانلود با کیفیت ۲۴۰p

منبع:

YouTube

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط
نظرات