شده تا حالا موقع معرفي خودتون به افراد از جلمه مشتريان، همکاران،دوستان و حتي افراد ديگر دچار مشکل بشين؟
يا به عنوان مثال در ملاقات ها وقتي مشتريان از شما شماره تماس يا آدرس محل کار رو ميخوان به مشکل بخوريد؟
نتونيد خودکار و کاغذ پيدا کنيد براي انتقال اطلاعات تماستون؟
تا حالا به راهکارش فکر کردين؟
بله خيلي ساده هست کارت ويزيت!
کارت ویزیت در کلامی خلاصه و رسا، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما. کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و هیچ وظیفه عمده دیگری برای شما به طور مستقیم بازی نمی کند. کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی شود. اما شاید بتوان گفت به دلیل اینکه اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.
کارت ویزیت لایه باز توسط طراحان آماده شده و توسط چاپخانه ها بچاپ می رسد.
در ایران کارت ویزیت آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل به آن توجه می کنند و گاهی حتی کارت ویزیت خود را تلفنی و بدون هیچ ایده درطراحی، سفارش می دهند و متوجه اهمیت بازاریابی غیر مستقیم توسط کارت ویزیت نمی باشند. اما ما در اینجا توصیه می کنیم، طراحی کارت ویزیت خود را به یک متخصص گرافیک بسپارید و آن را جدی بگیرید.
از جمله معروفترین این طرح ها می توان به کارت ویزیت املاک و همچنین کارت ویزیت وکالت اشاره کرد.
به طور معمول در کارت ویزیت از نام و نام خانوادگی، نام شرکت و آرم شرکت به همراه نشانی و اطلاعات تماس و همچنین اطلاعات کسب و کار فرد یا شرکت استفاده میگردد.
دلایلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها هنوز هم موثر هستند:
- نداشتن موبایل هوشمند در اکثر افراد واقع در ایران
- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما
- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت
- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی
- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند
- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما
نظرات