اطلاعات جدید درباره فضای بازی Ghost of Tsushima

اطلاعات جدید درباره فضای بازی Ghost of Tsushima

احمد هاتفی ۱۷ تیر ۱۳۹۷ نظرات

Ghost of Tsushima یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین انحصاری های پلی استیشن می باشد که به تازگی سازندگان درباره فضای بازی توضیحاتی را ارائه داده اند. با گیمر همراه باشید.

 

به تازگی کریس زیمرمن (از موسسان استودیو Sucker Punch) مصاحبه ای را با وبسایت VentureBeat انجام داده و دراین گفتگو اعلام کرده است که سازندگان سخت در تلاش هستند تا این عنوان وایت درست و جذابی را از ژاپن قدیم  و سامورایی ها داشته باشد.

وی در ادامه گفته است:

«برای خیلی از افرادی که در شرکت سونی کار می کنند مهم است که این کار را به‌درستی انجام دهیم. ما از طرف افرادی که در ژاپن هستند یا افراد اصالتا ژاپنی که در ایالات متحده هستند، پشتیبانی فوق العاده زیادی دریافت می کنیم.

چند فرهنگی بودن استودیوی ما هم به این قضیه کمک زیادی می کند.»

Ghost of Tsushima, Sucker Punch ,PS4,Sony,Playstation,تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima, داستان بازی Ghost of Tsushima

بی شک یکی از المان های مهم هر بازی داستان محور این است که داستان به واقعیت هر چه بیشتر نزدیک باشد و زیمرمن هم به این نکته اشاره داشته و حتی اعلام کرده است که آن ها روی صحبت کردن کاراکترها بسیار حساس هستد و سعی دارند این ویژگی به گونه ای باشد که مردم ژاپن در سال ۱۲۰۰ با یکدیگر صحبت می کردند.

در ادامه سخنان زیمرمن:

«ما به‌سختی تلاش می کنیم تا مطمئن شویم با افراد مناسبی در حال کار کردن هستیم؛ خواه درباره ی سنکرتیسم (توحید میان عقاید) در سبک زندگی مذهبی ژاپنی ها باشد یا درباره ی شیوه ی مکالمات میان مردم یا اطمینان حاصل کردن از سبک مبارزه ای که با شمشیرها داشتند.

فوق العاده است که چنین تیمی را دور یکدیگر جمع کرده ایم.»

Ghost of Tsushima, Sucker Punch ,PS4,Sony,Playstation,تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima, داستان بازی Ghost of Tsushima

هربازی که از طرف یک سازنده شرقی معرفی می شود بسیاری نگران این هستند که نکند داستان بازی به گونه ای باشد که تنها مردم آن منطقه را دربر بگیرد و دیگران از فهم آن محروم بمانند.

این مسئله هم از سوی زیمرمن مورد بحث قرار گرفته و وی گفته است که این بازی یک عنوان جهان شمول است که سعی دارد همه بازیکنان جهان را در داستان ناب خود غرق کند.

توضیحات زیمرمن درباره داستان بازی:

«امیدوار هستیم داستانی که تعریف می کنیم، جهان‌ شمول باشد؛‌ یعنی همه به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. این برداشتی است که از این زمان و مکان داریم.

امید داریم که بتوانیم این حس را در مردم ایجاد کنیم که انگار در همان زمان هستند و در این مورد فکر می کنم که نسبتاً تا اینجا موفق بودیم.»

Ghost of Tsushima, Sucker Punch ,PS4,Sony,Playstation,تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima, داستان بازی Ghost of Tsushima

تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima فعلا مشخص نشده است.

منبع:

Destructoid

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط
نظرات