Ghost of Tsushima یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین انحصاری های پلی استیشن می باشد که به تازگی سازندگان درباره فضای بازی توضیحاتی را ارائه داده اند. با گیمر همراه باشید.
به تازگی کریس زیمرمن (از موسسان استودیو Sucker Punch) مصاحبه ای را با وبسایت VentureBeat انجام داده و دراین گفتگو اعلام کرده است که سازندگان سخت در تلاش هستند تا این عنوان وایت درست و جذابی را از ژاپن قدیم و سامورایی ها داشته باشد.
وی در ادامه گفته است:
«برای خیلی از افرادی که در شرکت سونی کار می کنند مهم است که این کار را بهدرستی انجام دهیم. ما از طرف افرادی که در ژاپن هستند یا افراد اصالتا ژاپنی که در ایالات متحده هستند، پشتیبانی فوق العاده زیادی دریافت می کنیم.
چند فرهنگی بودن استودیوی ما هم به این قضیه کمک زیادی می کند.»
بی شک یکی از المان های مهم هر بازی داستان محور این است که داستان به واقعیت هر چه بیشتر نزدیک باشد و زیمرمن هم به این نکته اشاره داشته و حتی اعلام کرده است که آن ها روی صحبت کردن کاراکترها بسیار حساس هستد و سعی دارند این ویژگی به گونه ای باشد که مردم ژاپن در سال ۱۲۰۰ با یکدیگر صحبت می کردند.
در ادامه سخنان زیمرمن:
«ما بهسختی تلاش می کنیم تا مطمئن شویم با افراد مناسبی در حال کار کردن هستیم؛ خواه درباره ی سنکرتیسم (توحید میان عقاید) در سبک زندگی مذهبی ژاپنی ها باشد یا درباره ی شیوه ی مکالمات میان مردم یا اطمینان حاصل کردن از سبک مبارزه ای که با شمشیرها داشتند.
فوق العاده است که چنین تیمی را دور یکدیگر جمع کرده ایم.»
هربازی که از طرف یک سازنده شرقی معرفی می شود بسیاری نگران این هستند که نکند داستان بازی به گونه ای باشد که تنها مردم آن منطقه را دربر بگیرد و دیگران از فهم آن محروم بمانند.
این مسئله هم از سوی زیمرمن مورد بحث قرار گرفته و وی گفته است که این بازی یک عنوان جهان شمول است که سعی دارد همه بازیکنان جهان را در داستان ناب خود غرق کند.
توضیحات زیمرمن درباره داستان بازی:
«امیدوار هستیم داستانی که تعریف می کنیم، جهان شمول باشد؛ یعنی همه به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. این برداشتی است که از این زمان و مکان داریم.
امید داریم که بتوانیم این حس را در مردم ایجاد کنیم که انگار در همان زمان هستند و در این مورد فکر می کنم که نسبتاً تا اینجا موفق بودیم.»
تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima فعلا مشخص نشده است.
نظرات