کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در توضیحات جدیدش درباره این عنوان اعلام کرده است که در بازی باس های اختیاری وجود دارند. با گیمر همراه باشید.
اگر نسخه های قبلی بازی خدای جنگ را تجربه کرده باشید حتما خبر دارید که تا یک باس را نمی کشتید، نمی توانستید به راه خود ادامه دهید.
حال کوری بارلوگ در مصاحبه جدیدی که با مجله گیم اینفورمر داشته است، اعلام کرده که در نسخه جدید این بازی شاهد باس هایی خواهیم بود که گیمر می تواند بدو نبرد با آن ها به راه خود ادامه دهد.
در ادامه بارلوگ گفته است که کریتوس همانند گذشته می تواند نوار سلامتی خویش را بهبود ببخشد؛ اما این کار تفاوت هایی با گذشته پیدا کرده است. بارلوگ بازهم سکوت اختیار کرده و اطلاعات زیادی در این باره نگفته است.
او همچنین درباره بخش قایق ها که ۲۵ تا ۳۰ درصد گیم پلی بازی را تشکیل می دهد، توضیح داد که قایق ها شیوه ای متفاوت برای پیمایش و جابجایی به حساب می آیند و تعاملات سرگرم کننده و جالبی در جریان آن اتفاق می افتد.
با این حال بارلوگ اطمینان داد که چیزی برای نگرانی طرفداران وجود ندارد زیرا بازی صرفا درباره سفر با قایق نخواهد بود.
همچنین چندی پیش اعلام شد که دکمه پرش در نسخه جدید God of War وجود نخواهد داشت و آن تنها بخاطر نزدیک شدن دوربین به شخصیت اصلی بازی می باشد.
کوری بارلوگ در این باره نیز گفته است که بازیکنان نباید نگران این مسئله باشند چرا که در طول بازی نبود این دکمه به کل احساس نخواهد شد.
در ادامه از بارلوگ سوال شد که آیا بازی خدای جنگ باز هم ادامه خواهد داشت و نظرش درباره آینده این سری چیست.
او در این مورد اظهار داشته است که احساس شگفت انگیزی درباره این مجموعه دارد اما معتقد است که هر دنباله ای (اگر وجود داشته باشد) درست مثل سه بازی اصلی باید توسط شخص دیگری کارگردانی شود.
طبق گفته Cory Barlog این موضوع یک چشم انداز و دیدگاه جدید برای این مجموعه به ارمغان می آورد اما با این حال او نمی خواهد از این مجموعه دور شود (به احتمال زیاد به این موضوع اشاره می کند که اگر این شانس را داشته باشد، به کارگردانی دنباله ی مجموعه تمایل خواهد داشت).
عنوان God of War در تاریخ ۳۱ فروردین سال ۹۷ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
نظرات