واکنش تند کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War به اظهارات EA

واکنش تند کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War به اظهارات EA

احمد هاتفی ۱۲ آذر ۱۳۹۶ دیدگاه ها

کوری بارلوگ در توییتی واکنش تندی را نسبت به سیاست های کمپانی EA نسبت به لوت باکس های بازی Star Wars Battlefront 2 نشان داده است. با گیمر همراه باشید.

 

چندی است که کمپانی الکترونیک آرتز و بازی Star Wars Battlefront 2 سر زبان ها افتاده اند اما این بار نه از بعد مثبت بلکه از بعد خیلی منفی!

سیاستی که الکترونیک ارتز در بازی Star Wars Battlefront 2 در مورد لوت باکس های بازی اتخاذ کرده است باعث شده تاصدای بازی بازان و حتی منتقدان در بیاید و پس از اظهار این که این لوت باکس ها قرار است به بازی برگردانده شوند کار را بدتر کرده است؛ تا جایی که ارزش سهام کمپانی EA 3.1 میلیون دلار کاهش یافته است.

در راستای اعتراضات به سیاست های لوت باکس های بازی Star Wars Battlefront 2، آقای کوری بارلوگ که کارگردان بازی God of War می باشد نیز بیانیه ای را صادر کرده است. کوری بارلوگ پس از انتشار این اظهار از طرف بلیک یورگنسن (از اعضای عالی رتبه الکترونیک آرتز) که بازی‌ هایی با روند خطی دیگر همانند ۵ یا ۱۰ سال گذشته محبوب و پرطرفدار نیستند و یکی از دلایل تعطیلی استودیو Visceral Games نیز خطی بودن بازی استار وارزی بود که آن‌ ها تولیدش را برعهده داشتند؛ هر چند که این بازی از لحاظ گیم‌ پلی از تکامل فوق‌ العاده‌ ای برخوردار بود، واکنش تندی را از خود نشان داده است.

God of War,Cory Barlog,EA,Star Wars Battlefront 2,Santa Monica,خدای جنگ,کریتوس,کوری بارلوگ,بارلوگ,کارگردان بازی خدای جنگ,لوت باکس های بازی Star Wars Battlefront 2,انتقاد کوری بارلوگ,انتقاد کوری بارلوگ به بازی Star Wars Battlefront 2,الکترونیک ارتز,دایس

همین جمله کافی بود تا کوری بارلوگ توییتی را با این مضمون انتشار دهد:

“خدای من! الکترونیک آرتز فقط داره بی‌ حرمتی می‌ کنه!”

در ادامه این توییت فردی در کامنت ها جواب داده بود که:

“فکر می‌ کنم منظور او این بود که مردم از بازی‌ های خطی بی‌ ارزش لذت نمی‌ برند که قطعا در مورد هر گیمری صادق است. در واقع مردم از تجربه هیچ بازی بی‌ ارزشی خوشحال نمی‌ شوند.”

اما این آخر کار نبود و بارلوگ در جواب این کاربر گفته است که:

“بله. قطعا مردم از تجربه بازی‌ های بد لذت نمی‌ برند، اما اشاره به خطی بودن بازی‌ ها نوعی نیش و کنایه به آثاری است که داستان و گیم‌ پلی خطی دارند. من کاملا با این موضوع مخالفم. بازی‌ های خطی بزرگ و ارزشمند همواره به عنوان یک تجربه خارق‌ العاده در یادها می‌ مانند، اما اینجا من به عنوان یکی از تولیدکنندگان بازی‌ های خطی به شکلی متعصبانه و تبعیض‌ آمیز مورد قضاوت قرار می‌ گیرم.”

God of War,Cory Barlog,EA,Star Wars Battlefront 2,Santa Monica,خدای جنگ,کریتوس,کوری بارلوگ,بارلوگ,کارگردان بازی خدای جنگ,لوت باکس های بازی Star Wars Battlefront 2,انتقاد کوری بارلوگ,انتقاد کوری بارلوگ به بازی Star Wars Battlefront 2,الکترونیک ارتز,دایس

بارلوگ در جواب کاربری که گفته بود از بازی های جهان باز خوشش نمی آید گفته است که با این دست از بازی ها مشکلی ندارد و شاید این کاربر عناوین ناامید کننده ای را تجربه کرده است که این طرز فکر سراغش آمده است.

منبع:

Gamepur

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط
دیدگاه ها